Softwares | Jogos | Jogos online | Serviços online | Sair  
  Pesquisar no MeusDownloads
Olá, você não está logado ( efetue login ou cadastre-se )  
 Pesquisar

Pesquisar

FCEUX 2.0.3

Voltar Voltar à página anterior  |  Informações sobre o FCEUX 2.0.3

Dúvida  Dúvida

Como eu faço pra jogar com um controle ou manete com esse emulador

por: Fernando Soares Leite em 12/06/2009 16:09, 53 visualizações

Eu comprei uma manete USB e não consigo usar com esse umulador, nem dá sinal de vida

Quero receber notificações sobre comentários efetuados a este texto durante:

Resposta melhor avaliada pelo público
Por: reverva
Avalie esta resposta:  
eu nao sei nao, mas, acho que percisa ter uns plugins mais avançados, porque conforme se vao actualizando vao permitindo novas funçoes.

Respostas  -  Ver todos

Por reverva, 03/07/2009 15:10
Avalie esta resposta:  
Replicar 
eu nao sei nao, mas, acho que percisa ter uns plugins mais avançados, porque conforme se vao actualizando vao permitindo novas funçoes.
Replica feita por Leha, 21/08/2013 02:49:11
About the batteries. 1.1. Direct bartety (orthodoxal type) a construction of two pieces forward piece A and rear (long-range) piece B. When plays A, opens line for B and it gives check to the enemy King.F.i., here I have a direct white bartety Ra5(B) Bf5(A):Ra5(B) rear piece; Bf5(A) forward piece.The bartety plays in case if Bf5 moves to any square 1.B~+1.2. Indirect bartety constructed as a direct bartety, but stands on a line which is neighbour to the line, where stands the enemy King. For example: Black King-h1; White: Ra2, Se2White pieces create an indirect bartety on the 2nd horizontal, which plays for example after move 1.Sf42. Half-bartety a special construction which has two forward pieces A and B and one rear (long-range) piece C all on the same line, where stands also the enemy King. First plays A, than B or contrary first plays B, than A thereore, for the half-bartety play the moves of both pieces A and B (with adequate functions) are obligatory.F.i., a half-bartety Ra2(C) Sc2(A) Be2(B):The half-bartety plays in case of 2 white moves in any order: 1.S~ 2.B~+ or 1.B~ 2.S~+The both forward pieces here open bartety-line.3. Anti-bartety is possible in a fairy genres only construction of two pieces rear piece A (often of Hopper's type) and forward piece B (piece of any type). If B comes to the bartety line, A gives check because B has a function of being a hurdle for A.F.i., if I have white G(Grasshopper)-a8(A), Ba2(B) and black King h8:The anti-bartety plays in case of a move 1.Bg8+ That's it! /julia.
Replica feita por Luella, 06/03/2014 06:28:50
Most Quotes Chimp do not understand how profoundly authorities is a part of policy contract. The us government has a lot of policy contract plans including Social Security and Medicare to the National Deposit-Insurance Company along with the Experts Management. Some states run employees payment insurance providers , and all provide additional plans for example joblessness insurance. Authorities insurance will undoubtedly be insured in more detail in-part 6.
Por Nelia, 06/03/2014 06:35
Avalie esta resposta:  
Replicar 
QuotesChimp is additionally vital because nearly all of your properties are kept in your house to transport householder's policy contract. May very well not hold the money accessible to change out your own personal things or if harm or complete reduction happens reconstruct your house, unless you take householder's insurance. You will be left displaced as well as in severe debt, if catastrophe hits.
Por Hasan, 21/08/2013 06:33
Avalie esta resposta:  
Replicar 
...mais uma vez, isso vai ser coment do P.I.D. (Post Imenso de Domingo) rsrs...eu acho o segitnue, jah tinha falado que o Capitalismo tinha chegado na GTO. Chegou Chegou... claro... mais tipow, vamos pensar um pokin':Vc tem um blog, naum ganha nada em cima dele, e quando tem uma oportunidade pra ganhar algo, vc vai falar simplesmente... NAUM Eu acho que o Robinho devia continuar colocando merche3'z sim! Mais tipow, ao inve9s de meter o pau no Blog, simplesmente non comente aki e tah de boa uai! \oOu se non, vc comenta sobre o jogo... incentivando algm a jogar... ^^E a leitores de primeira viagem,ou navegae7e3o como quiser ser citado re7, o blog NAUM EH SOH MERCHc3, okayz Eh isso.

Outras dúvidas

Descrição
Publicada em:
Respostas

MeusDownloads © 2008 - www.meusdownloads.com.br
Voltar para MeusDownloads | Fale conosco | Cadastre-se | Sair

contador, formmail cgi, recursos de e-mail gratis para web site
contador, formmail cgi, recursos de e-mail gratis para web site